De ce Star Broker de asigurare?

  • >Experienta in domeniu;
  • > Personal bine pregatit profesional;
  • > Ofertarea explicita a tuturor asigurarilor;
  • >In permanenta, un indrumator avizat pentru protectia dumneavoastra;
  • >Dupa caz, deplasarea la domiciliul clientului pentru inmanarea asigurarii;
  • S.C. STAR BROKER DE ASIGURARE S.R.L. cu sediul social in Sibiu, Str. Octavian Goga Nr. 20, a fost infiintata in 22.04.2003, asociat unic fiind Doamna Ioo Olivia si administrator, director executiv Domnul Ioo Albert (afacere de familie).

    Societatea a cunoscut o dezvoltare importanta odata cu preluarea conducerii executive de catre Domnul Ioo Albert, la inceputul anului 2009, avand o experienta vasta in domeniile finante, banci, asigurari ( peste 20 de ani in functie de conducere la aceste institutii).

    In cei 11 ani de zile societatea a cunoscut o crestere a primelor de asigurare brute incasate de la 150.000 euro la 12.000.000 euro.

    In prezent societatea este lider de 9 ani in Judetul Sibiu si numarul 1 in Regiunea Centru Transilvania, fiind situata in primele 20 de societati de brokeraj din cele 400 care activeaza pe piata romaneasca.

    Societatea are un numar de 130 de francize persoane juridice, in 39 de judete, colaborand pe baza de contract de mandat, conform legii 32/2000, toate aceste persoane au diploma de absolvire de la Institutul de Studii Financiare.

    Managementul societatii este format din persoane cu o inalta pregatire profesionala, detinand studii superioare si master, fiind specializati in domeniul asigurarilor. In acest sens societatea dispune de un Director General, Director de Sucursala, Director Retea si Director de Control Risc.

    Gestiunea si mentinerea intregului portofoliu, precum si colaborarea cu intreaga retea de care dispune S.C. STAR BROKER DE ASIGURARE S.R.L. este sustinuta de un numar de 10 persoane cu contract de munca, care de asemenea detin o pregatire superioara (back-office).

    Societatea dispune de asemenea de un casier, un jurist, iar ca si servicii externalizate sunt inspectorul de resurse umane, de protectia si medicina muncii, contabilitatea ( expert contabil), casa de avocatura si programul software.

    Mentionam faptul ca societatea noastra are incheiate contracte de colaborare cu toate societatile de asigurare care activeaza in Romania, respectiv cele mai importante, cum ar fi Allianz, Groupama, Generali, Asirom, Uniqa, Omniasig, Euroins etc., nu inregistreaza litigii si se bucura de o foarte buna reputatie in randul acestora, neexistand datorii fata de furnizori, colaboratori sau bugetul statului.

    Emiterea politelor se face online, atat pentru produsele RCA, cat si pentru produsele casco, cladiri si bunuri, raspunderi civile, asigurari medicale etc., existand un control riguros asupra tuturor politelor care se emit de pe acest portal.

    Structura portofoliului nostru este urmatoarea: 68% RCA, 32% PROPERTY, iar in ceea ce priveste segmentul asigurat acesta este format din 80% retail si 20% corporate.

    Jurnalele asistentilor in brokeraj si registrul personalului propriu al brokerilor de asigurare-reasigurare pot fi descarcate de aici.

    Orientarea societatii noastre a fost spre deschiderea de francize-asistenti in brokeraj persoane juridice, datorita eficientei acestora precum si a personalului care deservesc aceste societati. Acestia provin din societatile de asigurare cu o experienta cuprinsa intre 5 – 15 ani, cu functii de conducere, care aveau constituite portofolii proprii. Aceste francize sunt formate in mare parte din 3 – 5 persoane, in special afaceri de familie ( sot-sotie, mama-fiica, tata-fiu), oameni cu o seriozitate si o reputatie deosebita.

    Desi societatea in cei 11 ani de cand a fost preluata de Domnul Director General Ioo Albert a cunoscut o dezvoltare rapida, aceasta crestere putea fi chiar dublata, dar managementul societatii a pus un accent mai important pe valorile umane, seriozitatea, reputatia si moralitatea celor care au intrat in contact cu noi, decat pe incasarile acestora.

    De asemenea, numarul contractelor de asigurare la persoane fzice si juridice intermediate de Star Broker au ajuns la peste 200.000 la sfarsitul anului 2019, fiind intr-o continua si semnificativa crestere.

    Societatea a investit de asemenea in pregatire profesionala a angajatilor si a colaboratorilor francizati astfel incat in momentul de fata toti dispun de diplome de absolvire impuse de INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE, in sistem IT, in proceduri de securitate operationala IT.

    Principiile morale si seriozitatea sunt pilonii care stau la baza oricarei colaborari cu S.C. STAR BROKER DE ASIGURARE S.R.L.

    Nemultumirile clientilor, transmise prin petitii scrise, vor fi solutionate pe cale amiabila, prin discutii cu petentii/reprezentantii acestora potrivit procedurii proprii

    Managementul societatii urmareste ca in perspectiva urmatorilor 2 ani, respectiv pana in anul 2024, pentru care exista un buget de venituri si cheltuieli prestabilit, sa fie prezent in toate cele 42 de judete ale tarii, iar primele brute incasate sa se ridice la 25 milioane euro. Acest lucru ii va da posibilitatea societatii sa se numere intre primii 10 brokeri din Romania, respectiv cresterea cotei de piata de la 1.2% in anul 2014, la 2% in anul 2024.

    Aceste planuri de viitor ale societatii in ceea ce priveste dezvoltarea, sunt strans legate de principiile societatii, care au ca scop o dezvoltare consolidata cu un accent deosebit pe controlul activitatii si al colaboratorilor.

    In acest sens mentionam ca intrarea in colaborare cu S.C. STAR BROKER S.R.L. este atent monitorizata de un serviciu de integritate condus de Directorul de Control Risc al firmei, acest control fiind intarit de programul software care impune limite si plafoane pentru colaboratori, precum si termene de depunere a banilor de maxim 3 zile.

    Avand in vedere cele de mai sus, noi echipa S.C. STAR BROKER DE ASIGURARE S.R.L. suntem onorati si incantati ca pe viitor sa avem langa noi parteneri fideli si seriosi alaturi de care sa ne realizam obiectivele propuse, indraznete, dar realizabile printr-un efort comun.



    Servicii suplimentare

    Identificare, Analiza si Evaluare

    Identificarea, analiza si evaluarea spectrului de riscuri cu care se confrunta clientul.

    Recomandari si Avize

    Prezentarea unor recomandari de minimizare sau transfer al riscurilor. Avizarea asiguratorului în caz de dauna.

    Reinnoire si Informare

    Reinnoirea politelor de asigurare. Informarea clientilor în timp util asupra noilor condtii de asigurare.

    Inspectii si Asistenta

    Realizarea inspectiilor de risc (dupa caz).Acordarea de asistenta înainte si pe durata derularii contractelor de asigurare.

    Asigurari Existente

    Analiza eventualelor polite de asigurari existente.

    Analiza si Negociere

    Negocierea conditiilor si termenilor de asigurare, analiza oportunitatilor din piata raport calitate/pret si selectarea solutiei optime.